Sony lanceert de Xperia C4

• 5 MP front-camera, 13 MP camera en Xperia camera apps
  • 5.5 "Full HD IPS scherm
  • Supersnelle Octa-core processor en een 2600 mAh batterij met STAMINA Mode

Sony Mobile introduceert de Xperia™ C4 – de Sony PROselfie smartphone, met een best in class 5MP front-camera, een Full HD IPS scherm en superieure prestaties.

De Xperia C4 maakt de perfecte selfie dankzij de krachtige 5MP front-camera met een 25mm groothoek lens. Dankzij de Sony Exmor R™ for mobile sensor, de soft LED-flitser en HDR features zijn de foto’s altijd overweldigend zelfs in de “moeilijk te perfectioneren" omstandigheden met weinig licht. Superieur auto optimaliseert automatisch de instellingen voor de beste foto en de SteadyShot™ technologie voorkomt eventuele cameratrillingen.

De 13MP achter camera en HDR maakt prachtige foto’s op de zeldzame momenten dat je er zelf niet op staat.

De creatieve camera apps bieden een unieke ervaring. Bijvoorbeeld met Style portrait, deze app voegt unieke stijlen toe aan je selfie bij voorbeeld in de thema’s vampier en mystery. De app AR Mask kan je een gezicht van iemand ander over jouw eigen foto plaatsen en verander je bijvoorbeeld in Mona Lisa.

Full HD entertainment
Genieten van elke foto en elke video in detail met het 5.5 "Full HD scherm. Films kijken op je smartphone is leuker dankzij de Sony tv-technologie - zoals de Mobile BRAVIA Engine 2 en de super vivid-mode - die verbazingwekkende helderheid en kleur biedt. De IPS-technologie biedt prachtig beeld vanuit elke hoek en de dankzij de Clear audio+ en XLouD technologieën beschikt de smartphone over een prachtig geluid.

Superieure prestaties
Dankzij efficiënte 64-bit Octa-core processor en 4G is het makkelijk om met de Xperia C4 te multitasken, schakelen tussen favoriete apps, audio- en videocontent te downloaden en te surfen op het web zonder dat de prestaties er onder lijden of vertragingen.

De grote batterij (2,600mAh) biedt de mogelijkheid om meer dan acht uur ononderbroken content te bekijken, dit betekent dat je bijvoorbeeld het volledige eerste seizoen van Breaking Bad kan bekijken zonder je smartphone op te laden. Met de batterij STAMINA-modus 5.0 heb je volledige controle over hoe de batterij wordt gebruikt.

Xperia C4 is vanaf medio juni beschikbaar in de kleuren wit, zwart en mint. De verkoopadviesprijs is €349,-.

Voor de volledige product specificaties, kunt u terecht op: http://www.sonymobile.com/nl/products/phones/xperia-c4/specifications/#tabs

NOOT VOOR DE REDACTIE (niet voor publicatie):

Wilt u persberichten over Sony Mobile Communications niet langer ontvangen, klik hier.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Burson-Marsteller
Michelle Fresco, Consultant
telefoon: +31 (0)651351472
e-mail: michelle.fresco@bm.com
Twitter: @michellefresco

“SONY” is a registered trademark of Sony Corporation. “Xperia” is a trademark or registered trademark of Sony Mobile Communications AB. All other trademarks or registered trademarks are the property of their respective owners. Additional information regarding trademarks may be located on our website at: www.sonymobile.com/global-en/legal/trademarks-and-copyright/

Xperia C4 AR Mask
Xperia C4 color range side